Arkadaşlar bazen borçlar sıksada, şükür şuanda sorunsuzca ödüyorum. Kredi puanı arttırmak için 4 ay önce 2 3 borca girdim deli gibi.
X Bankadan 90K kredi / Aylık 4500 TL(22 ay kaldi)
Y Bankadan 43 K kredi /Aylık 2850 TL (20 ay kaldi)
X ve Y Bankadan 10Bin ve 30bin kredi karti( her ay FULL boşaltıp, full geri yatiriyorum)
Ev kirası ve yakıt, özel harcama, ev gideri yemek vs derken 20K aylık fix gidiyor.
Puan 4 ayda 900 lerden 1165 e yükselmiş. Borçlar bitince sanırım 1600 leri görürüm diye düşünüyorum.
Sizin borçlar nedir? Biraz belki rahatlarız.
Borcun mu Var? Benimde Var, Hadi Öğrenelim.
14
●1.038
- 14-04-2023, 02:28:00Borcum yok, borçtan nefret ederim. Elime iyi para geçip borca vermek zoruma gider. Bu sebeble almak istediğim şeyi 1 yıl beklemem gerekse bile birikim yaparak peşin alma gözüyle hareket ederim ama borçla almam. Çok çok darda kalmadıkça borcu aklımdan geçirmem şahsen veya gerçekten yapacağım şey borçsuz olmuyorsa ama dediğim gibi son çarelerde belki belki...
- 14-04-2023, 02:36:13Kampçısı değil kamçısıdırAlihan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2023, 02:37:27Olur o kadar takma, Borçlardan ne dediğimi bile bilmiyorumcuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
