Arkadaşlar bazen borçlar sıksada, şükür şuanda sorunsuzca ödüyorum. Kredi puanı arttırmak için 4 ay önce 2 3 borca girdim deli gibi.
X Bankadan 90K kredi / Aylık 4500 TL(22 ay kaldi)
Y Bankadan 43 K kredi /Aylık 2850 TL (20 ay kaldi)
X ve Y Bankadan 10Bin ve 30bin kredi karti( her ay FULL boşaltıp, full geri yatiriyorum)
Ev kirası ve yakıt, özel harcama, ev gideri yemek vs derken 20K aylık fix gidiyor.
Puan 4 ayda 900 lerden 1165 e yükselmiş. Borçlar bitince sanırım 1600 leri görürüm diye düşünüyorum.
Sizin borçlar nedir? Biraz belki rahatlarız.