• 14-04-2023, 02:48:17
    #10
    160 bin kayıp ile borç ile kaldık ile ortada ile, ilerleye ilerleye bakalım nasıl ödicez
  • 14-04-2023, 02:49:06
    #11
    17 K Kaldı ömür biter borç bitmez
  • 14-04-2023, 02:53:06
    #12
    0 Kapattım hepsini. Yoksa cebime para girmiyordu. ☺
  • 14-04-2023, 02:55:32
    #13
    Para kazanmaya başladığımdan beri -500 bin içerideyim. Aslında çok değil bir araba parası ama bunun tam tersi olması gerekiyordu sanki. Sanırım kazancımız enflasyonun hızına yetişemiyor ve bir türlü eşiği aşamıyor 1-2 seneye +ya geçeceğime inanıyorum
  • 14-04-2023, 03:01:40
    #14
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcum yok, borçtan nefret ederim. Elime iyi para geçip borca vermek zoruma gider. Bu sebeble almak istediğim şeyi 1 yıl beklemem gerekse bile birikim yaparak peşin alma gözüyle hareket ederim ama borçla almam. Çok çok darda kalmadıkça borcu aklımdan geçirmem şahsen veya gerçekten yapacağım şey borçsuz olmuyorsa ama dediğim gibi son çarelerde belki belki...
    Bundan 5 10 sene önce dediğiniz mantıkli idi ama bu zaman da borç ile birşey almak daha mantıklı fiyatlar hiç yerinde durmuyor maalesef
  • 14-04-2023, 10:41:00
    #15
    FomDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan 5 10 sene önce dediğiniz mantıkli idi ama bu zaman da borç ile birşey almak daha mantıklı fiyatlar hiç yerinde durmuyor maalesef
    Evet biliyorum hocam borçsuz olmuyor bazı durumlarda ama borçlar yüzünden cebimde para olmadan kötü dönemler geçirdim. Borç bitimi sonrası ödemeye değdi'mi evet ama yinede borcuna sadık biri için çok zorluk çıkartıyor. O dönemlerimi bildiğim için ister istemez aklımdan borcu geçiremiyorum tekrar kendimi zorluk içine atmak istemiyorum. O yüzden alacağım şeyin 1 yıl olsada biriktirerek almaya tercih ettiğimi söyledim ve en azından kafam rahat olur çünkü onu alacak paramın olduğunu bilirim. hayat şartları kişiden kişiye göre değişebilir tabiki. benim için durum bu şekilde