• 14-04-2023, 02:23:10
    #1
    Arkadaşlar bazen borçlar sıksada, şükür şuanda sorunsuzca ödüyorum. Kredi puanı arttırmak için 4 ay önce 2 3 borca girdim deli gibi.

    X Bankadan 90K kredi / Aylık 4500 TL(22 ay kaldi)
    Y Bankadan 43 K kredi /Aylık 2850 TL (20 ay kaldi)
    X ve Y Bankadan 10Bin ve 30bin kredi karti( her ay FULL boşaltıp, full geri yatiriyorum)

    Ev kirası ve yakıt, özel harcama, ev gideri yemek vs derken 20K aylık fix gidiyor.

    Puan 4 ayda 900 lerden 1165 e yükselmiş. Borçlar bitince sanırım 1600 leri görürüm diye düşünüyorum.

    Sizin borçlar nedir? Biraz belki rahatlarız.
  • 14-04-2023, 02:24:19
    #2
    Son 20k kaldı
  • 14-04-2023, 02:27:47
    #3
    Ben aylık 4.5k ödeyemiyorum hatta minumum 3k ödemem gerekiyor zorlanıyorum. Maşallah 20k her ay ödeyebilmek bence mucize.

    Birara inşallah rahatlarım hocam.
  • 14-04-2023, 02:28:00
    #4
    Borcum yok, borçtan nefret ederim. Elime iyi para geçip borca vermek zoruma gider. Bu sebeble almak istediğim şeyi 1 yıl beklemem gerekse bile birikim yaparak peşin alma gözüyle hareket ederim ama borçla almam. Çok çok darda kalmadıkça borcu aklımdan geçirmem şahsen veya gerçekten yapacağım şey borçsuz olmuyorsa ama dediğim gibi son çarelerde belki belki...
  • 14-04-2023, 02:28:58
    #5
    En son 4 milyon filandı 😂 peder iflas ettide 2017de 😟
  • 14-04-2023, 02:35:16
    #6
    Borç yiğitin kampçısıdır boşver, Borçsuz erkek, Sakalsız erkeğe benzer.
  • 14-04-2023, 02:36:13
    #7
    Alihan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç yiğitin kampçısıdır boşver, Borçsuz erkek, Sakalsız erkeğe benzer.
    Kampçısı değil kamçısıdır
  • 14-04-2023, 02:37:27
    #8
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kampçısı değil kamçısıdır
    Olur o kadar takma, Borçlardan ne dediğimi bile bilmiyorum
  • 14-04-2023, 02:39:46
    #9
    Sadece kredi kartına 300 bin fln ama ödemeler düzenli