Son zamanlar da ben de depresyondayım da çok şükür kimseye böyle yapmıyoruz (:
hele ki gelen mesajlara nezaketle cevap veriyorum... asla görüldü yapmıyorum...
Son zamanlar da ben de depresyondayım da çok şükür kimseye böyle yapmıyoruz (:
hele ki gelen mesajlara nezaketle cevap veriyorum... asla görüldü yapmıyorum...
Kurgu hikaye desem bu kadar iyi kurgu yazamaz kimse. İnsanlar ne kadar pisleşmiş be.
Melih hocam arkadaşın ismini açık açık yazsanda kendisiyle ticaret yapmasak çok güzel olur
Şu güne kadar forumda kime haddinden fazla indirimle iş yaptıysam engel listemde şimdi.
Bende mi sorun var anlamadım. Bugün de biri ücretsiz yaptığım onca şeyi unuttu.
"Parasız dedik ondan yapmıyorsun, öküz öldü ortaklık bozuldu. Biz sana böyle mi yaptık" dedi.
Durumu izah ettim. Benim psikolojim bozuk. Oruçluyum nikotin krizine girdim diyor.
Lisede çok gaddar ama kafası çalışan bir hoca vardı. Yaşamışlığı yüzünden okunuyordu.
"İyilikten maraz doğar" der dururdu bize. Maalesef hocanın haklı olduğunu zor yoldan öğrendim
PM ile yardım isteyen arkadaşların sitelerini inceleyip paragraf paragraf cevap yazıyorum. Sonuç görüldü yemek.
Hiçbir beklenti olmadan bilgisayarına bağlanıp saatlerce sitelerini düzelttiğim insanlar da var. Ama artık kolay kolay kimseye yardım etmeyi düşünmüyorum.