Konu
Bu forumda garip şeyler yaşanıyor
10-04-2023, 18:41:21
#13
OzanPsd
Son zamanlar da ben de depresyondayım da çok şükür kimseye böyle yapmıyoruz (:
hele ki gelen mesajlara nezaketle cevap veriyorum... asla görüldü yapmıyorum...