• 10-04-2023, 18:35:58
    #10
    iag1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte böyle böyle ücretsiz bilgi vermek istemiyorsun, sonra yabani oluyorsun
    yok yok abi kendini böyle rezil etmek istiyosan her önüne gelene kollarını açıcaksın


    short adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu görüldü atma olayı gerçekten çok can sıkıcı
    hayır görüldüyü yiyen benim ayıp eden benim birde
    • Fahrettin
    • short
    Fahrettin ve short bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2023, 18:38:24
    #11
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Her ne olursa olsun finalde daima tevazu ve ağır başlılık kazanacak.
  • 10-04-2023, 18:38:55
    #12
    selimgezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne olursa olsun finalde daima tevazu ve ağır başlılık kazanacak.
    hocam bir insan bir yere kadar enayi yerine konulabilir bence sınırı var
    • GZR
    GZR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2023, 18:41:21
    #13
    Son zamanlar da ben de depresyondayım da çok şükür kimseye böyle yapmıyoruz (:
    hele ki gelen mesajlara nezaketle cevap veriyorum... asla görüldü yapmıyorum...
  • 10-04-2023, 19:12:39
    #14
    OzanPsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlar da ben de depresyondayım da çok şükür kimseye böyle yapmıyoruz (:
    hele ki gelen mesajlara nezaketle cevap veriyorum... asla görüldü yapmıyorum...
    depresyon hikaye bunların niyeti başka
  • 10-04-2023, 21:49:44
    #15
    Kurgu hikaye desem bu kadar iyi kurgu yazamaz kimse. İnsanlar ne kadar pisleşmiş be.
    Melih hocam arkadaşın ismini açık açık yazsanda kendisiyle ticaret yapmasak çok güzel olur
  • 10-04-2023, 22:00:18
    #16
    Danışman
    Şu güne kadar forumda kime haddinden fazla indirimle iş yaptıysam engel listemde şimdi.

    Bende mi sorun var anlamadım. Bugün de biri ücretsiz yaptığım onca şeyi unuttu.
    "Parasız dedik ondan yapmıyorsun, öküz öldü ortaklık bozuldu. Biz sana böyle mi yaptık" dedi.
    Durumu izah ettim. Benim psikolojim bozuk. Oruçluyum nikotin krizine girdim diyor.

    Lisede çok gaddar ama kafası çalışan bir hoca vardı. Yaşamışlığı yüzünden okunuyordu.
    "İyilikten maraz doğar" der dururdu bize. Maalesef hocanın haklı olduğunu zor yoldan öğrendim
  • 10-04-2023, 22:07:41
    #17
    PM ile yardım isteyen arkadaşların sitelerini inceleyip paragraf paragraf cevap yazıyorum. Sonuç görüldü yemek.

    Hiçbir beklenti olmadan bilgisayarına bağlanıp saatlerce sitelerini düzelttiğim insanlar da var. Ama artık kolay kolay kimseye yardım etmeyi düşünmüyorum.
  • 11-04-2023, 01:18:13
    #18
    Hocam senin ki harbiden görülmüş ama iki gözle değil. Dört gözle görülmüş.
    Not: Okumanı kolaylaştırmak için büyütüyorum.