Şu güne kadar forumda kime haddinden fazla indirimle iş yaptıysam engel listemde şimdi.
Bende mi sorun var anlamadım. Bugün de biri ücretsiz yaptığım onca şeyi unuttu.
"Parasız dedik ondan yapmıyorsun, öküz öldü ortaklık bozuldu. Biz sana böyle mi yaptık" dedi.
Durumu izah ettim. Benim psikolojim bozuk. Oruçluyum nikotin krizine girdim diyor.
Lisede çok gaddar ama kafası çalışan bir hoca vardı. Yaşamışlığı yüzünden okunuyordu.
"İyilikten maraz doğar" der dururdu bize. Maalesef hocanın haklı olduğunu zor yoldan öğrendim