R10 Bağımlılığı Sizde de böyle mi?
21
●766
- 09-04-2023, 19:31:35Bu aralar R10 sayesinde işlerim açıldı yani haftalık harçlığımı çıkarıyorum ve nedense hem hocam lafına hem de R10'a kafayı taktım.Sabah uyanıyorum direk R10'a girip biri yazmış mı bakıyorum. Tuvalete gidiyorum elimde telefonla bildirim gelirse anında yazayım beklemesin müşteri kaybetmiyeyim diye elimde telefon ile gidiyorum. Yemek yiyorum hep masanın üstünde telefon.Kafayı yedim galiba sizde de böyle mi ya da ben mi abartıyorum?
- 09-04-2023, 19:33:16"Hocam" "iyi forumlar" bu laflar ağzımdan düşmez oldu yolda birisiyle konuşurken hocam diyip konuşmayı da iyi forumlar diye bitiriyorum artıkKndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 19:34:16Dur daha yeni başladık

konudan bağımsız instafly satmışsın daha önce temin edebiliyorsan alabilirim - 09-04-2023, 19:35:07Yani tek ben böyle değilim iyi sevindim ya😂AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şekildeSworond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan bile yapıyorum full f5professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle