Bu aralar R10 sayesinde işlerim açıldı yani haftalık harçlığımı çıkarıyorum ve nedense hem hocam lafına hem de R10'a kafayı taktım.Sabah uyanıyorum direk R10'a girip biri yazmış mı bakıyorum. Tuvalete gidiyorum elimde telefonla bildirim gelirse anında yazayım beklemesin müşteri kaybetmiyeyim diye elimde telefon ile gidiyorum. Yemek yiyorum hep masanın üstünde telefon.Kafayı yedim galiba sizde de böyle mi ya da ben mi abartıyorum?
"Hocam" "iyi forumlar" bu laflar ağzımdan düşmez oldu yolda birisiyle konuşurken hocam diyip konuşmayı da iyi forumlar diye bitiriyorum artık