Yüzde 60 r10 kitlesinde böyledir 😂
Yani tek ben böyle değilim iyi sevindim ya😂
"Hocam" "iyi forumlar" bu laflar ağzımdan düşmez oldu yolda birisiyle konuşurken hocam diyip konuşmayı da iyi forumlar diye bitiriyorum artık
Aynı şekilde
Sürekli f5
Şuan bile yapıyorum full f5
Maalesef bizde bağımlısıyız. Aynısı kaynımda da var aynısı