AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüzde 60 r10 kitlesinde böyledir 😂
Yani tek ben böyle değilim iyi sevindim ya😂

Sworond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Hocam" "iyi forumlar" bu laflar ağzımdan düşmez oldu yolda birisiyle konuşurken hocam diyip konuşmayı da iyi forumlar diye bitiriyorum artık
Aynı şekilde

professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli f5
Şuan bile yapıyorum full f5

Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef bizde bağımlısıyız. Aynısı kaynımda da var aynısı