• 05-04-2023, 22:02:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Sevgili R10 Sakinleri.

    Profesyonel bir seslendirmeni ile çalışarak ekte görmüş olduğunuz Reklam Tanıtım Filmini hazırladım, sizlerin de görüşünü alarak tam yayına sokacağım.

    Teşekkür ederim.


    BURAYA
  • 05-04-2023, 22:07:58
    #2
    Hocam yapıcı eleştirilerim şunlar;

    Müzik sesi konuşma esnasında çok yüksek
    Yazı fontları çok göz tırmalıyor.
  • 06-04-2023, 01:47:42
    #3
    10/7,5
  • 06-04-2023, 02:01:18
    #4
    10/7 emek verilmiş ama eleştirim şu şekilde. Yazı fontları uyumsuz olmuş serif ve sans-serif bir arada kullanılmış. Müzik seslendirmeyi bastırıyor biraz kısık olabilir. Sondaki outro da ses efekti kötü durmuş çok amatör duruyor biraz sade bir tasarım yapılabilir.