10/7 emek verilmiş ama eleştirim şu şekilde. Yazı fontları uyumsuz olmuş serif ve sans-serif bir arada kullanılmış. Müzik seslendirmeyi bastırıyor biraz kısık olabilir. Sondaki outro da ses efekti kötü durmuş çok amatör duruyor biraz sade bir tasarım yapılabilir.