R10'un en ufak üyesi tespit edildi. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'un en ufak üyesi tespit edildi.
28
●
2.300
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'un en ufak üyesi tespit edildi.
1
2
3
4
03-04-2023, 20:47:11
#19
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Konu up yapacak çocuk müsade edin
Maşallah hocam
03-04-2023, 20:53:52
#20
CGLR
Allah bağışlasın, çok tatlı ve yakışıklı bir delikanlı. Canlı kanlı görme fırsatı yakalamıştım, yakında tekrar görüşmek üzere.
03-04-2023, 20:54:52
#21
bycaos
CGLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah bağışlasın, çok tatlı ve yakışıklı bir delikanlı. Canlı kanlı görme fırsatı yakalamıştım, yakında tekrar görüşmek üzere.
teşekkür ederim hocam demir kadar yakışıklı olmasada gideri var biraz
03-04-2023, 21:00:00
#22
oguzgk1s
Maşallah hocam, Allah hayırlı ömürler versin inşallah.
03-04-2023, 21:00:15
#23
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
Bizde 14 yaşımızda ayak basmıştık sstt
ayrıca ilk konusu ne zaman gelir miniğin
03-04-2023, 21:11:50
#24
bycaos
RocksoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizde 14 yaşımızda ayak basmıştık sstt
ayrıca ilk konusu ne zaman gelir miniğin
şimdilik anne baba gökhan hadi hadi. dede mama vb. basit kelimeleri söylüyor
söyleme dışında yazma moduna ne zaman geçerse hemen konu açtıracağım
03-04-2023, 23:22:53
#25
PoyrazOfficial
Maşallah hocam Allah bağışlasın
03-04-2023, 23:35:11
#26
victoryksk
Allah bağışlasın, maşallah
04-04-2023, 01:05:24
#27
KeyCodE
Maşallah hocam. Lazımsa yeğen için davetiye yollayalım. : ))
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler