RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde 14 yaşımızda ayak basmıştık sstt
ayrıca ilk konusu ne zaman gelir miniğin
şimdilik anne baba gökhan hadi hadi. dede mama vb. basit kelimeleri söylüyor söyleme dışında yazma moduna ne zaman geçerse hemen konu açtıracağım