• 03-04-2023, 17:21:28
    #1
    Merhabalar, R10 ahalisi!

    Yaklaşık 10. ayımı dolduracağım bu güzel forumda fark ettim ki bir çok üye birbirini tanıyor. Ancak forumda neredeyse 10 aydır bulunan ben, birkaç kişi harici kimseyle tanışamadım. Tanışalım mı?

    Adım Eyüp. Yaklaşık 4 yıldır Linux sunucularla ilgiliyim. Bash/Shell scriptler ile otomasyon işlemleri yapıyorum ve size zamandan tasarruf ettiriyorum. Forumda bir çok kişininin istekleri doğrultusunda özel bash scriptler yaptım. Çok ucuz fiyatlara sattım. Bazılarını da hizmet hâline çevirip güzel bir gelir kazandım. Eğer sorun çıkmazsa da (çıkmayacağını biliyorum) bu şekilde devam edeceğim. Sizler kimsiniz? Ne iş yaparsınız?
  • 03-04-2023, 17:25:58
    #2
    Merhaba ben furkan memnun oldum bende şuan askerim aynı zamanda sosyal medya işlerime devam etmekteyim.
  • 03-04-2023, 17:26:44
    #3
    Merhaba kıymetli hemşerim,
    Ben Çağlar. Yakın zamana kadar Alsancak - Kıbrıs Şehitleri'nde bir gelinlik mağazası işletiyor, 18 ülkeye ihracat yapıyordum. Sıkıldığım ve yorulduğum için şirketi aile üyelerine devredip erken yaşta emekliliğimi ilan ettim. Adsense ve SEO konusundaki tecrübelerimden yola çıkarak açtığım sitelerimden pasif gelir elde ediyorum. Paslanmamak için de forumda dileyen kişilere (Türkçe ve İngilizce dilde) profesyonel editörlük hizmeti veriyorum.
    Sevgiler.