Merhabalar, R10 ahalisi!

Yaklaşık 10. ayımı dolduracağım bu güzel forumda fark ettim ki bir çok üye birbirini tanıyor. Ancak forumda neredeyse 10 aydır bulunan ben, birkaç kişi harici kimseyle tanışamadım. Tanışalım mı?

Adım Eyüp. Yaklaşık 4 yıldır Linux sunucularla ilgiliyim. Bash/Shell scriptler ile otomasyon işlemleri yapıyorum ve size zamandan tasarruf ettiriyorum. Forumda bir çok kişininin istekleri doğrultusunda özel bash scriptler yaptım. Çok ucuz fiyatlara sattım. Bazılarını da hizmet hâline çevirip güzel bir gelir kazandım. Eğer sorun çıkmazsa da (çıkmayacağını biliyorum) bu şekilde devam edeceğim. Sizler kimsiniz? Ne iş yaparsınız?