• 03-04-2023, 15:22:44
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Dün sonunda artık bir kedi sahiplendim kendisi yeni sütten kesildi kesilir kesilmez sahiplendim. Geleli yaklaşık 1 gün oluyor ilk geldiği zaman çok çekingen ve korkak davranıyordu sürekli dolap vs. altına kaçıyordu şu an bir tık daha alıştı diyebilirim, yavaş yavaş alışacak inşallah.
    Kedi sahibi olanlardan bir ricada bulunacağım bir kediye bakarken dikkat etmem püf noktalar nelerdir? Neleri eksik etmemeliyim genel bahseder misiniz lütfen.(Mama, kum vs.)

    Eve alışsın diye tüm odalar açık fakat bir odaya alıştı oradan çıkmıyor ilk görselde yer alan ayıcık ile iyi anlaşmaya başladı umarım eve de alışır. Ve son olarak evimde bir tanede muhabbet kuşu var birbirlerine alışsınlar istiyorum onu nasıl yaparız önce kendime alıştırmam lazım sonra kuşa geçeceğim ilerde sıkıntı olsun istemiyorum.

    Sizden isim önerileri bekliyorum sizce adı ne olabilir? Kendisi erkek, renkleri siyah ve beyaz.


  • 03-04-2023, 15:25:05
    #2
    İlk önce veterinere gidip kontrol ettirin. Aşı günlerini geçirmemek gerek.

    isim önerisi olarak, >karamel ya da >turta geldi aklıma
  • 03-04-2023, 15:25:24
    #3
    2 tane sokaktan can var evimde. biri 4 diğeri 3.5 yaşında.

    Yüzlerce de elimden geçti cins ve cins olmayan.

    Oyuncak o bu şu olur gider.

    En önemli şey "KALİTELİ MAMA"

    eğer daha sonra sorun yaşamak istemiyorsanız kesinlikle kaliteli mama kullanın. Emin olun ameliyat masrafı mama masrafından çok daha fazla oluyor.
  • 03-04-2023, 15:25:29
    #4
    High Ranking SEO Provider
    Salem
  • 03-04-2023, 15:25:54
    #5
    🔎 WhoisTR.net
    Siyah ve beyaz bulutları temsilen Bulut güzel isim bence.
  • 03-04-2023, 15:26:39
    #6
    Benden size tavsiye, ultra lüks sayılacak mamalar ile başlamayın sonra benim gibi pişman olursunuz. Proplan ile başladım, kereta alıştı bir kere şimdi alt kategoride sayılacak mamaları yemiyor. Proplanın kilosu 40 liraydı ilk aldığımda, şimdi 200 liraya dayanmış. O yüzden daha orta kategorilerde mamalara alıştırın. İsim olarakta ağır kaçabilir belki ama dişi kediyse eğer Müezza ismini hep istemişimdir. Peygamber efendimizin kedisinin ismiymiş.
  • 03-04-2023, 15:27:32
    #7
    Bence çArşı ismi çok yakışır
  • 03-04-2023, 15:28:06
    #8
    yeni arkadaşınla mutlu yıllar. aşılarını ve kısırlaştırmayı ihmal etmemelisin. Genelde 5-6. ayda kısırlaştırabiliyorlar. Ne kadar da olsa kuşa alışması zor. Hayvanlar bambaşka canlılar. Onlarla zaman geçirdikçe yediğimiz etten utanır oluyoruz.

    İsim olarak ise "kısmet"
  • 03-04-2023, 15:35:23
    #9
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce veterinere gidip kontrol ettirin. Aşı günlerini geçirmemek gerek.

    isim önerisi olarak, >karamel ya da >turta geldi aklıma
    Hocam hangi aşıları kaç aylıkken yaptırmalıyız, hangi aşılar ne sıklıkla yapılır ve hangi aşılar gerekli şimdi her aşıyı yaptırıp boş masrafa da kaçmak istemiyorum açıkçası gerçekten gerekli olanları yaptırmak istiyorum
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane sokaktan can var evimde. biri 4 diğeri 3.5 yaşında.

    Yüzlerce de elimden geçti cins ve cins olmayan.

    Oyuncak o bu şu olur gider.

    En önemli şey "KALİTELİ MAMA"

    eğer daha sonra sorun yaşamak istemiyorsanız kesinlikle kaliteli mama kullanın. Emin olun ameliyat masrafı mama masrafından çok daha fazla oluyor.
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyah ve beyaz bulutları temsilen Bulut güzel isim bence.
    Maşallah hocam, kaliteli mama olarak hangi markaları önerirsiniz şu an idareden aldık.
    Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden size tavsiye, ultra lüks sayılacak mamalar ile başlamayın sonra benim gibi pişman olursunuz. Proplan ile başladım, kereta alıştı bir kere şimdi alt kategoride sayılacak mamaları yemiyor. Proplanın kilosu 40 liraydı ilk aldığımda, şimdi 200 liraya dayanmış. O yüzden daha orta kategorilerde mamalara alıştırın. İsim olarakta ağır kaçabilir belki ama dişi kediyse eğer Müezza ismini hep istemişimdir. Peygamber efendimizin kedisinin ismiymiş.
    Müezza güzel isim hocam, mamasını şu an yiyor bir sıkıntı yok fakat ucuz alıp önüne koymak istemiyorum idareten aldım duruma göre kalite değişikliği yapılabilir.
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çArşı ismi çok yakışır
    Düşünmedim değil
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni arkadaşınla mutlu yıllar. aşılarını ve kısırlaştırmayı ihmal etmemelisin. Genelde 5-6. ayda kısırlaştırabiliyorlar. Ne kadar da olsa kuşa alışması zor. Hayvanlar bambaşka canlılar. Onlarla zaman geçirdikçe yediğimiz etten utanır oluyoruz.

    İsim olarak ise "kısmet"
    Kısırlaştırmayı kesinlikle yapacağım, aşılarını da araştırıyorum işte ne zaman yapılır hangisi yapılır vs. Kuşuma alışması lazım ya ilerde kafese atlamasını istemiyorum onu çözmem lazım fakat sıkıntı bir durum