Benden size tavsiye, ultra lüks sayılacak mamalar ile başlamayın sonra benim gibi pişman olursunuz. Proplan ile başladım, kereta alıştı bir kere şimdi alt kategoride sayılacak mamaları yemiyor. Proplanın kilosu 40 liraydı ilk aldığımda, şimdi 200 liraya dayanmış. O yüzden daha orta kategorilerde mamalara alıştırın. İsim olarakta ağır kaçabilir belki ama dişi kediyse eğer Müezza ismini hep istemişimdir. Peygamber efendimizin kedisinin ismiymiş.