İlk önce veterinere gidip kontrol ettirin. Aşı günlerini geçirmemek gerek.
isim önerisi olarak, >karamel ya da >turta geldi aklıma
Hocam hangi aşıları kaç aylıkken yaptırmalıyız, hangi aşılar ne sıklıkla yapılır ve hangi aşılar gerekli şimdi her aşıyı yaptırıp boş masrafa da kaçmak istemiyorum açıkçası gerçekten gerekli olanları yaptırmak istiyorum
2 tane sokaktan can var evimde. biri 4 diğeri 3.5 yaşında.
Yüzlerce de elimden geçti cins ve cins olmayan.
Oyuncak o bu şu olur gider.
En önemli şey "KALİTELİ MAMA"
eğer daha sonra sorun yaşamak istemiyorsanız kesinlikle kaliteli mama kullanın. Emin olun ameliyat masrafı mama masrafından çok daha fazla oluyor.
Siyah ve beyaz bulutları temsilen
Bulut güzel isim bence.
Maşallah hocam, kaliteli mama olarak hangi markaları önerirsiniz şu an idareden aldık.
Benden size tavsiye, ultra lüks sayılacak mamalar ile başlamayın sonra benim gibi pişman olursunuz. Proplan ile başladım, kereta alıştı bir kere şimdi alt kategoride sayılacak mamaları yemiyor. Proplanın kilosu 40 liraydı ilk aldığımda, şimdi 200 liraya dayanmış. O yüzden daha orta kategorilerde mamalara alıştırın. İsim olarakta ağır kaçabilir belki ama dişi kediyse eğer Müezza ismini hep istemişimdir. Peygamber efendimizin kedisinin ismiymiş.
Müezza güzel isim hocam, mamasını şu an yiyor bir sıkıntı yok fakat ucuz alıp önüne koymak istemiyorum idareten aldım duruma göre kalite değişikliği yapılabilir.
Bence
çArşı ismi çok yakışır
Düşünmedim değil
yeni arkadaşınla mutlu yıllar. aşılarını ve kısırlaştırmayı ihmal etmemelisin. Genelde 5-6. ayda kısırlaştırabiliyorlar. Ne kadar da olsa kuşa alışması zor. Hayvanlar bambaşka canlılar. Onlarla zaman geçirdikçe yediğimiz etten utanır oluyoruz.
İsim olarak ise "kısmet"
Kısırlaştırmayı kesinlikle yapacağım, aşılarını da araştırıyorum işte ne zaman yapılır hangisi yapılır vs. Kuşuma alışması lazım ya ilerde kafese atlamasını istemiyorum onu çözmem lazım fakat sıkıntı bir durum