• 02-04-2023, 20:16:20
    #19
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin panelinde bununla ilgili bir modül veya eklenti yok mu abi 😅
    vBulletin'de böyle bir eklenti mevcut ancak sadece geçirilen süreyi tutuyor istatistik olarak, geliştirilebilir.. : )
  • 02-04-2023, 20:24:24
    #20
    Önceden bu forumda hiçbir şey yapmasam bile durduk yere sayfayı yeniler dururdum. Hatta burdan çıkar, yine tarayıcıya r10.net yazıp tekrar girerdim. Bu ara depremden dolayı çok ihmal ettik burayı. Artık devam
  • 02-04-2023, 20:49:12
    #21
    16.yılımın içindeyim 17.yılıma doğru ilerliyorum.
  • 03-04-2023, 05:38:38
    #22
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman aktifliği arttırmaya başlayın bizde çalışmaya başlayalım Her ay R10'da en aktif olan 3 kullanımıza hediyeler verelim..

    Sadece online'a değil

    PM, Mesaj ve Konu sayıları ile beraber bakalım

    %50 Online süresi
    %50 PM, Mesaj, Konu ve Ticaret Puan gibi gibi..
    Botlar türemesin Coşkun bey
  • 03-04-2023, 12:15:46
    #23
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman aktifliği arttırmaya başlayın bizde çalışmaya başlayalım Her ay R10'da en aktif olan 3 kullanımıza hediyeler verelim..

    Sadece online'a değil

    PM, Mesaj ve Konu sayıları ile beraber bakalım

    %50 Online süresi
    %50 PM, Mesaj, Konu ve Ticaret Puan gibi gibi..
    Biz eski üyelere bir çözüm süreci bekliyoruz R10 ittifakında yıllardır ceza almadan yıllarımızı paylaştık sizlerle.
  • 03-04-2023, 12:19:54
    #24
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Geçirdiğimiz süreyi, aktiflik süresini görsek ne de güzel olur
  • 03-04-2023, 16:13:22
    #25
    Vakit buldukça hocam.
  • 03-04-2023, 16:15:15
    #26
    Hey gidi R10'dan çıkmadığım günler heeeeyy @Bip;
  • 03-04-2023, 16:37:47
    #27
    15-30 dakika kadar. Bu aralar pek giremiyorum.