• 02-04-2023, 19:24:18
    #10
    Qui non proficit, deficit
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hile yapmak yok
  • 02-04-2023, 19:24:37
    #11
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok vakit geçirenlere ödül mü versek
    15 saati geçiyor bu arada ciddiyim 15 saat fazla duranlara kurumsal plus
  • 02-04-2023, 19:27:01
    #12
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok vakit geçirenlere ödül mü versek


    Yeşil Işığım Sönerse Kahrolayım
  • 02-04-2023, 19:29:12
    #13
    Administrator
    SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yeşil Işığım Sönerse Kahrolayım
    O zaman aktifliği arttırmaya başlayın bizde çalışmaya başlayalım Her ay R10'da en aktif olan 3 kullanımıza hediyeler verelim..

    Sadece online'a değil

    PM, Mesaj ve Konu sayıları ile beraber bakalım

    %50 Online süresi
    %50 PM, Mesaj, Konu ve Ticaret Puan gibi gibi..
  • 02-04-2023, 19:31:59
    #14
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman aktifliği arttırmaya başlayın bizde çalışmaya başlayalım Her ay R10'da en aktif olan 3 kullanımıza hediyeler verelim..

    Sadece online'a değil

    PM, Mesaj ve Konu sayıları ile beraber bakalım

    %50 Online süresi
    %50 PM, Mesaj, Konu ve Ticaret Puan gibi gibi..
    Ne yazık ki bu sefer her konuya yorum yapıp, hal hatır pmleri artabilir. Bunun doğal kullanım tespitini yapmak gerçekten zor gerisi sizin takdiriniz tabi ki.

    Konuya gelecek olursakta gerçekten aktif olunması gereken bir yer.
    Sektörümle alakalı tüm gelişmeler ve kendi gelişimim için ekmek, su gibi
  • 02-04-2023, 19:35:01
    #15
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok vakit geçirenlere ödül mü versek
    vBulletin panelinde bununla ilgili bir modül veya eklenti yok mu abi 😅
  • 02-04-2023, 19:48:12
    #16
    Coşkun abimin süprizleri bitmiyor
  • 02-04-2023, 20:05:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bende artık bağımlılık yaptı. R10'a her vakit boşluğumda veya canım sıkıldığında giriyorum. R10'da vakit geçirirken canım sıkıldığında r10'dan çıkıp tekrar r10'a giriyorum. Bu terslikte bir iş var ama ne
  • 02-04-2023, 20:10:25
    #18
    Moderatör
    Evdeyken yan monitörümde, işteyken telefonumda sürekli açık durumda 😂