O zaman aktifliği arttırmaya başlayın bizde çalışmaya başlayalım Her ay R10'da en aktif olan 3 kullanımıza hediyeler verelim..
Sadece online'a değil
PM, Mesaj ve Konu sayıları ile beraber bakalım
%50 Online süresi
%50 PM, Mesaj, Konu ve Ticaret Puan gibi gibi..
Ne yazık ki bu sefer her konuya yorum yapıp, hal hatır pmleri artabilir. Bunun doğal kullanım tespitini yapmak gerçekten zor gerisi sizin takdiriniz tabi ki.
Konuya gelecek olursakta gerçekten aktif olunması gereken bir yer.
Sektörümle alakalı tüm gelişmeler ve kendi gelişimim için ekmek, su gibi
Hocam bende artık bağımlılık yaptı. R10'a her vakit boşluğumda veya canım sıkıldığında giriyorum. R10'da vakit geçirirken canım sıkıldığında r10'dan çıkıp tekrar r10'a giriyorum. Bu terslikte bir iş var ama ne