R10da Ne Kadar Vakit Geçiriyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10da Ne Kadar Vakit Geçiriyorsunuz?
26
●
852
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10da Ne Kadar Vakit Geçiriyorsunuz?
1
2
3
02-04-2023, 19:16:13
#1
KartalGroup
PCde günün en az 15 saati aktifim.
Mobildede aynı şekilde instagramdan daha çok vakit geçiriyorum.
Peki siz ne kadar vakit geçiriyorsunuz?
02-04-2023, 19:17:12
#2
Axbargo
Günde 4 saat civarı
02-04-2023, 19:18:38
#3
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Haftalık 9 saat r10
Haftalık 7 saat whatsapp
En başta yer alıyor diğer sosyal mecraları bile geçti sadece mobil bu
02-04-2023, 19:20:47
#4
Coşkun Çetin
Administrator
En çok vakit geçirenlere ödül mü versek
02-04-2023, 19:21:56
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En çok vakit geçirenlere ödül mü versek
Sırf bu yüzen bilgisayarı açık tutacakları biliyorum
02-04-2023, 19:22:36
#6
ademakcan
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En çok vakit geçirenlere ödül mü versek
İlk sıradan yerimi alırım Coşkun abi
02-04-2023, 19:22:56
#7
Coşkun Çetin
Administrator
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sırf bu yüzen bilgisayarı açık tutacakları biliyorum
Hile yapmak yok
02-04-2023, 19:23:45
#8
MtnTn26
Bilgisayardan giremiyorum ama telefonu her elime aldığımda ilk yaptığım R10'a girip yeni açılan konuları okuyorum😂
02-04-2023, 19:23:50
#9
cuvelious
Mobilde haftalık 9 saat
Pcde haftalık allah bilir
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler