Konu
R10da Ne Kadar Vakit Geçiriyorsunuz?
02-04-2023, 19:21:56
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En çok vakit geçirenlere ödül mü versek
Sırf bu yüzen bilgisayarı açık tutacakları biliyorum