Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman aktifliği arttırmaya başlayın bizde çalışmaya başlayalım Her ay R10'da en aktif olan 3 kullanımıza hediyeler verelim..

Sadece online'a değil

PM, Mesaj ve Konu sayıları ile beraber bakalım

%50 Online süresi
%50 PM, Mesaj, Konu ve Ticaret Puan gibi gibi..
Biz eski üyelere bir çözüm süreci bekliyoruz R10 ittifakında yıllardır ceza almadan yıllarımızı paylaştık sizlerle.