• 02-04-2023, 01:24:30
    #10
    Sahuru bekliyoruz hocam r10 da zaman geçirmeye çalışıyorum 😃
  • 02-04-2023, 01:29:30
    #11
    SNEBLEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahuru bekliyoruz hocam r10 da zaman geçirmeye çalışıyorum 😃
    Hayırlı sahurlar. Doğum gününüz kutlu olsun hocam. 🥳☺
  • 02-04-2023, 01:29:39
    #12
    Sanırım gözlerimi kaybediyorum gözlerimin altı mosmor oldu bende güneş gözlüklerini taktım forumda geziyorum bir yandanda düşünüyorum elimde bir logo var onu halledicem.
  • 02-04-2023, 01:30:14
    #13
    dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı sahurlar. Doğum gününüz kutlu olsun hocam. 🥳☺
    Saolun hocam teşekkür ediyorum 😊
  • 02-04-2023, 01:30:17
    #14
    ysnyImz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım gözlerimi kaybediyorum gözlerimin altı mosmor oldu bende güneş gözlüklerini taktım forumda geziyorum bir yandanda düşünüyorum elimde bir logo var onu halledcem.
    Gözler önemli. Kolay geldin hocam. ☺