Konu
Geceniz nasıl geçiyor? R10+
02-04-2023, 01:29:30
#11
Koray
SNEBLEX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sahuru bekliyoruz hocam r10 da zaman geçirmeye çalışıyorum 😃
Hayırlı sahurlar. Doğum gününüz kutlu olsun hocam. 🥳☺