SNEBLEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahuru bekliyoruz hocam r10 da zaman geçirmeye çalışıyorum 😃
Hayırlı sahurlar. Doğum gününüz kutlu olsun hocam. 🥳☺