• 01-04-2023, 10:31:56
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım
    Sabahtan beri açılan 1 Nisan konularına gelen yorumlara bakıyorum da...
    Neden arkadaşlar? Biz gülmeyi mi unuttuk?
    Sorun nedir?
    Herkes çok gergin herkes patlamaya hazır bomba sanki..
    Yapmayın.. Biz bu değiliz
  • 01-04-2023, 10:38:24
    #2
    aşı yaptı heralde hocam biontech ten şüpheleniyorum birde çok ekmek tüketiyoruz
  • 01-04-2023, 10:40:42
    #3
    Web Tasarım ve Yazılım
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşı yaptı heralde hocam biontech ten şüpheleniyorum birde çok ekmek tüketiyoruz
    Ne yalan söyleyeyim aşıdan sonra oldu ne olduysa.. Çip olayı gerçek sanırım
  • 01-04-2023, 10:51:18
    #4
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Herkes çok gergin
  • 01-04-2023, 11:13:17
    #5
    Papatya tarlası öneririm 😂
  • 01-04-2023, 11:15:11
    #6
    Web Tasarım ve Yazılım
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papatya tarlası öneririm 😂
    Yanına da Melisa ekelim hocam 🤣🤣
  • 01-04-2023, 11:16:53
    #7
    Herkes aşırı gergin hocam
  • 01-04-2023, 11:17:13
    #8
    Halk protein alamıyor et olmuş 400 500 tl sürekli karbonhidrat normal sokakta millet bırbirine dalacak gibi bakıyor
  • 01-04-2023, 11:30:47
    #9
    Ekonomik sıkıntılar yüzünden seyrettiğim 2-3 tane komedi programı vardi. Artik onlari bile seyredemiyorum. En son kızım bana neden hep oyle suratin kizgin bakıyor dedi