Sabahtan beri açılan 1 Nisan konularına gelen yorumlara bakıyorum da...
Neden arkadaşlar? Biz gülmeyi mi unuttuk?
Sorun nedir?
Herkes çok gergin herkes patlamaya hazır bomba sanki..
Yapmayın.. Biz bu değiliz