• 01-04-2023, 12:05:54
    #19
    Çok geçmiş olsun hocam. Ben de DASK'ı mahkemeye vermeye hazırlanıyorum. Anladıkları dilden konuşmak şart oldu.
  • 02-04-2023, 02:50:42
    #20
    Kurumsal PLUS
    Çok üzülüyorum bizi böyle görünce. Gerçekten can acıları yetmiyormuş gibi birde maddi acılar ile boğuşuyor insanlarımız. Verilen vaadlerin arkasında 20 yıllık taksitler duruyor. Yapıldı denen şeyler yapılmıyor. Tüm siyasetçiler rant peşinde koşuyor. Boğazımdan geçen bir kırık ekmekte bile acı yaşıyorum sizleri böyle gördükçe. Geçmiş olsun demekte birşeye fayda edecek gibi değil. Rabbim hepimize sabırlar versin inşAllah.
  • 02-04-2023, 02:59:55
    #21
    Geçmiş olsun hocam. Nakliye şirketi kurup size para karşılığı taşıma hizmeti verir bunlar!
  • 02-04-2023, 11:58:50
    #22
    Ağır hasarlı olan evimiz için halen 1 kuruş destek alamadık 2 ay olacak neredeyse.