Çok üzülüyorum bizi böyle görünce. Gerçekten can acıları yetmiyormuş gibi birde maddi acılar ile boğuşuyor insanlarımız. Verilen vaadlerin arkasında 20 yıllık taksitler duruyor. Yapıldı denen şeyler yapılmıyor. Tüm siyasetçiler rant peşinde koşuyor. Boğazımdan geçen bir kırık ekmekte bile acı yaşıyorum sizleri böyle gördükçe. Geçmiş olsun demekte birşeye fayda edecek gibi değil. Rabbim hepimize sabırlar versin inşAllah.