• 30-03-2023, 16:17:30
    #1
    YÖK, 3 Nisan itibarıyla üniversitelerde uzaktan öğretimle birlikte isteyen öğrencilere devam şartı aranmaksızın sınıflarda yüz yüze eğitim verilebileceğini açıkladı.
  • 30-03-2023, 16:18:34
    #2
    Devam zorunlulugu olmadan cok bir katılım olacagını düşünmüyorum
  • 30-03-2023, 16:20:35
    #3
    hayırlı olsun çocukları harcadılar umarım başarıyı yakalarlar
  • 30-03-2023, 16:22:10
    #4
    Sınavlar nasıl olacak acaba, bu konuda bilginiz mevcut mudur?
  • 30-03-2023, 16:22:52
    #5
    Kuvvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devam zorunlulugu olmadan cok bir katılım olacagını düşünmüyorum
    Kendi adıma söyleyeyim çoğu derste zaten önceden de devam zorunluluğu yoktu. DEvam zorunluluğu hocaya kalmış bir şey. Bazı hocalar imzaları temsili olarak alıyordu.

    Artık hocalar şu kafada; DERSE GELEN ÖĞRENCİ ZATEN BAŞARILI OLUR, DERSE GELMİYOR DİYE BIRAKMAMA GEREK YOK O ZATEN KALIR.

    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavlar nasıl olacak acaba, bu konuda bilginiz mevcut mudur?
    çevrimiçi sınav, ödev, proje tarzı ile yapılacak.

    https://www.mynet.com/son-dakika-yok...i-110107110904
  • 30-03-2023, 16:23:27
    #6
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavlar nasıl olacak acaba, bu konuda bilginiz mevcut mudur?
    Vizeler online deniliyor ama emin değilim
  • 30-03-2023, 16:24:30
    #7

    https://www.youtube.com/watch?v=jJx5...%9FretimKurulu

    Canlı yayındı ama bitti
  • 30-03-2023, 16:24:40
    #8
    Şimdi devam şartı yoksa sınav nasıl olacak gidene yüz yüze gitmeyen online mı ? Hepsi online mı ? Hepsi yüzyüze mi ?
  • 30-03-2023, 16:26:24
    #9
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    hadi hayırlı olsun