Kuvvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devam zorunlulugu olmadan cok bir katılım olacagını düşünmüyorum
Kendi adıma söyleyeyim çoğu derste zaten önceden de devam zorunluluğu yoktu. DEvam zorunluluğu hocaya kalmış bir şey. Bazı hocalar imzaları temsili olarak alıyordu.

Artık hocalar şu kafada; DERSE GELEN ÖĞRENCİ ZATEN BAŞARILI OLUR, DERSE GELMİYOR DİYE BIRAKMAMA GEREK YOK O ZATEN KALIR.

kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınavlar nasıl olacak acaba, bu konuda bilginiz mevcut mudur?
çevrimiçi sınav, ödev, proje tarzı ile yapılacak.

https://www.mynet.com/son-dakika-yok...i-110107110904