• 26-03-2023, 04:26:38
    #1
    böyle konu açmak ve yazmak yasakmış kısaca depremi unutun ateş düştüğü yeri yakar misali bakın keyfinize
  • 26-03-2023, 04:37:27
    #3
    Suç normal vatandaşta değil. Suç yapıları yapan ve denetleyen kurumlarda. Normal vatandaş olarak bizim elimizden ne gelir.
  • 26-03-2023, 04:44:21
    #4
    Ateş düştüğü yeri yakar arkadaşlar.
  • 26-03-2023, 04:49:59
    #5
    Kurumsal Üye
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar farkındamısınız deprem oldu ama hemen unutuldu 6 aya kalmaz yine daireler satılır, yüksek binalar prim yapar...
    Ne olursa olsun, sağlam yapılar yapıp aylarca tartışmamız gereken konuyu ne çabuk unuttuk milletçe suç bizde, suçu dışarıda aramayalım.
    Bende şöyle bir tahminde bulunmak istiyorum araştırmalarıma göre deprem kendini 1 hafta içerisinde marmara bölgesinde 5.5 yada 6 civarında bir sarsıntıyla hatırlatacak
    Haklısınız unuttuk fakat siz bir yer bilimci değilsiniz tahmin olarak surda şöyle deprem olacak demeniz halkı korku ve paniğe sevk eder buda hele bu depremlerden sonra suçtur haberiniz olsun . Biri şikayet ederse başınız agriyabilir. Keşke herkes kendi bildiği hakkında konuşsa hiçbir sorun kalmayacak .
  • 26-03-2023, 04:57:03
    #6
    Depremin başından beri umursanmadık ki.. Sahip çıkılmadı her şey hikaye bu bölgede yine birbirimize destek çıkarak yaptık farklı bişey olmadı
  • 26-03-2023, 05:02:35
    #7
    Önümüzde daha büyük bir deprem var hcm onu atlamatsak dediğiniz sağlam yapilar mazide rüşvetler çatir çutur var olan usulsüzlükler 2 katina çikar imar afları daha neler neler