Arkadaşlar farkındamısınız deprem oldu ama hemen unutuldu

6 aya kalmaz yine daireler satılır, yüksek binalar prim yapar...
Ne olursa olsun, sağlam yapılar yapıp aylarca tartışmamız gereken konuyu ne çabuk unuttuk milletçe suç bizde, suçu dışarıda aramayalım.
Bende şöyle bir tahminde bulunmak istiyorum araştırmalarıma göre deprem kendini 1 hafta içerisinde marmara bölgesinde 5.5 yada 6 civarında bir sarsıntıyla hatırlatacak
Haklısınız unuttuk fakat siz bir yer bilimci değilsiniz tahmin olarak surda şöyle deprem olacak demeniz halkı korku ve paniğe sevk eder buda hele bu depremlerden sonra suçtur haberiniz olsun . Biri şikayet ederse başınız agriyabilir. Keşke herkes kendi bildiği hakkında konuşsa hiçbir sorun kalmayacak .