• 24-03-2023, 22:03:33
    #1
    Bu tarz konular hakkında saçma seo çalışmaları yüzünden internette bilgi bulmak çok zor oluyor. Her taraf birbirinin tekrarı malumat kaynıyor. Bugün kendi işlemimi yaptığım için burada da bilgi ihtiyacı olan arkadaşlara paylaşmak istedim.

    1- 31 Aralık 2022 öncesi borçlarınızı kapsıyor
    2- Tek seferde öderseniz tüm faiz siliniyor
    3- Taksitli ödemek isterseniz tüm gecikme faizi siliniyor, taksitlendirme ayınıza göre 1.8 ile 3.1 arasında ana paraya faiz konuyor.
    4- Tek seferde ödeme uan herkese tanımlanmış ve faizler silinmiş durumda.
    5- Temmuz sonuna kadar ödeme imkanınız var. (Ay konusunda br iki farklı cevap aldım kontol edin)
    6- E devletten kontrol ettiğinizde sisteme geçmediği için eski faizli tutarınızı görüyorsunuz. Ödeme aşamasına geçince SGK sitesine bağlanıp borç sorguluyorsunuz. Sorgu sonucunda otomatik olarak yapılandırılmış faiz silinmiş tutarı görüyorsunuz
    7- Ek bilgi olarak sigortası olmayan arkadaşlar gss den yararlanmak istiyorsa aylık ödeme 300 tl olarak belirlenmiş bu yıl.

    NOT: Bu bilgilendirme R10 Üyeleri için hazırlanmıştır. Saçma sapan seo sitelerinde bu listeyi gördüğüm takdirde itina ile her hücresine ailesinin her bireyine, Türk dilinin, İngilizcenin, Arapcanın ve az buçuk Rusçamın sağladığı tüm imkanlar ile ....... hatim okunacaktır. Madem para kaznıyorsunuz adam akıllı bilgi koymayı edep edinin vakit hırsızı haramzadeler.
    • Tamer
    • gelene
    • burr_an
    Tamer, gelene, burr_an ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2023, 22:06:30
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz konular hakkında saçma seo çalışmaları yüzünden internette bilgi bulmak çok zor oluyor. Her taraf birbirinin tekrarı malumat kaynıyor. Bugün kendi işlemimi yaptığım için burada da bilgi ihtiyacı olan arkadaşlara paylaşmak istedim.

    1- 31 Aralık 2022 öncesi borçlarınızı kapsıyor
    2- Tek seferde öderseniz tüm faiz siliniyor
    3- Taksitli ödemek isterseniz tüm gecikme faizi siliniyor, taksitlendirme ayınıza göre 1.8 ile 3.1 arasında ana paraya faiz konuyor.
    4- Tek seferde ödeme uan herkese tanımlanmış ve faizler silinmiş durumda.
    5- Temmuz sonuna kadar ödeme imkanınız var. (Ay konusunda br iki farklı cevap aldım kontol edin)
    6- E devletten kontrol ettiğinizde sisteme geçmediği için eski faizli tutarınızı görüyorsunuz. Ödeme aşamasına geçince SGK sitesine bağlanıp borç sorguluyorsunuz. Sorgu sonucunda otomatik olarak yapılandırılmış faiz silinmiş tutarı görüyorsunuz
    7- Ek bilgi olarak sigortası olmayan arkadaşlar gss den yararlanmak istiyorsa aylık ödeme 300 tl olarak belirlenmiş bu yıl.

    NOT: Bu bilgilendirme R10 Üyeleri için hazırlanmıştır. Saçma sapan seo sitelerinde bu listeyi gördüğüm takdirde itina ile her hücresine ailesinin her bireyine, Türk dilinin, İngilizcenin, Arapcanın ve az buçuk Rusçamın sağladığı tüm imkanlar ile ....... hatim okunacaktır. Madem para kaznıyorsunuz adam akıllı bilgi koymayı edep edinin vakit hırsızı haramzadeler.
    2000 tl altı borçlar silinmiş mi hocam?
  • 24-03-2023, 22:07:29
    #3
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 tl altı borçlar silinmiş mi hocam?
    Silindi diye biliyorum hocam ama faizlimi 2000 altı ana para mı 2000 altı onu sormadım. E devletten kontrol edebilirsiniz.
    • HPS
    HPS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2023, 22:08:30
    #4
    200 TL tutarında GSS borcu var. 2000 TL altı borçlar silinmesi kapsamında bu da silinecek mi?
    E devletten sorgulama yaptığımda halen aktif gözüküyor.
  • 24-03-2023, 22:09:52
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 TL tutarında GSS borcu var. 2000 TL altı borçlar silinmesi kapsamında bu da silinecek mi?
    E devletten sorgulama yaptığımda halen aktif gözüküyor.
    E devlete ödeme butonu ile SGK sitesine geçip sorgulayabilirsiniz.
  • 24-03-2023, 22:11:45
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlete ödeme butonu ile SGK sitesine geçip sorgulayabilirsiniz.
    Faizli borç: 190 TL
    Faizsiz ana borç: 174 TL.

    Ödeme ekranında 174 tl göstermekte.
  • 24-03-2023, 22:12:26
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gss i taksite ne zaman bölebiliyoruz şuan faizi silinmiş peşin ödeme olarak duruyo.
  • 24-03-2023, 22:15:39
    #8
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gss i taksite ne zaman bölebiliyoruz şuan faizi silinmiş peşin ödeme olarak duruyo.
    SGKya gitmeniz gerekiyor.
    • WMaster
    WMaster bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2023, 22:37:03
    #9
    e devlete: 3000 TL sgk'da 1700 tl

    bunu ödemeli miyim. devamlı borç siliyorlar ödediğimle kalmayayım. bu çok sinir bozucu oluyor. ödemezsen ne oluyor?