• 23-03-2023, 20:16:35
    #1
    Merhaba telefonuma sms olarak x partisinin x üyeleri tarafından mesaj atılıyor. İYS de gözükmemekteler ben bu sms'leri almak istemiyorum ne yolu izlemem gerek ?
  • 23-03-2023, 20:20:15
    #2
    İptal linki yok ise direkt şikayet edin.
    https://tiss.gtb.gov.tr
  • 23-03-2023, 20:25:41
    #3
    Web Tasarım ve Yazılım
    Malum parti şanlıurfa mı hocam? Bana da geliyor çünkü
  • 23-03-2023, 20:57:42
    #4
    Bana da bugün nasıl ve nereden numaramı buldularsa gel Perinçek'e imza at diye mesaj geldi. Ne alaka yani partilerinin yolunu bilmem sana niye imza atmaya geleyim yahu resmen taciz bu. Seçim yaklaştıkça bu gibi durumlar artacak gibi sanki.