Bana da bugün nasıl ve nereden numaramı buldularsa gel Perinçek'e imza at diye mesaj geldi. Ne alaka yani partilerinin yolunu bilmem sana niye imza atmaya geleyim yahu resmen taciz bu. Seçim yaklaştıkça bu gibi durumlar artacak gibi sanki.