30-40 günlük başvuru sürecinin ardından EIN numaramız geldi iyi dilekleriniz için teşekkürler,
Allah herkesin gönlüne göre versin, nasip etsin
Fakat 83(b) hisse durumları vb. görünüyor bu konu da bilgisi olan arkadaşlar bu süreçten itibaren neler yapabiliceğimiz hakkında bilgi verirlerse çok sevinirim
Hayırlı olsun. Keşke ads sektörü bu kadar bot ile üretip satanlar ile dolmasaydı. Sizi görmemek üzüyor. Başarılarınızın devamını dilerim.
Piyasa da hizmetlerime devam ediyorum fakat piyasanın bu hale gelip emeklerimizin karşılığını alamadıgımızdan dolayı malesef hizmeti durdurduk umarım her şey toparlandığında 50-100 tlden satışlar bittiğinde tekrar r10 da hizmetlerimize devam ederiz