Konu
R10' ile başladık, Bugün Amerika'da şirketimizi açtık :)
23-03-2023, 00:41:31
#5
demirkiran
Hayırlı olsun. Keşke ads sektörü bu kadar bot ile üretip satanlar ile dolmasaydı. Sizi görmemek üzüyor. Başarılarınızın devamını dilerim.