demirkiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Keşke ads sektörü bu kadar bot ile üretip satanlar ile dolmasaydı. Sizi görmemek üzüyor. Başarılarınızın devamını dilerim.
Piyasa da hizmetlerime devam ediyorum fakat piyasanın bu hale gelip emeklerimizin karşılığını alamadıgımızdan dolayı malesef hizmeti durdurduk umarım her şey toparlandığında 50-100 tlden satışlar bittiğinde tekrar r10 da hizmetlerimize devam ederiz