Herkes İstiyor 3 Yıl Tecrübe.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkes İstiyor 3 Yıl Tecrübe..
9
●
430
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Herkes İstiyor 3 Yıl Tecrübe..
1
2
21-03-2023, 12:35:01
#10
OmerGokkaya
Resmen insanları yalan söylemeye mahkum ediyorlar. 3 yıllık tecrübem var dersen eğer yalan söylemiş olacaksın yok dersen işe almayacaklar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler