• 21-03-2023, 03:43:58
    #10
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir ceza gelmez korkma 7300 tl kimin banka hesabına gitmiş ise vergi gelecekse ona gelir.Hesaba eklenen ödeme yönteminin Alıcı adı soyadı nedir?
    Hocam şimdi burda söylersem yanlış bir şey yapmış olurum belki o yüzden söylemeyeyim
  • 21-03-2023, 03:45:12
    #11
    Kurumsal PLUS
    mustafademirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi burda söylersem yanlış bir şey yapmış olurum belki o yüzden söylemeyeyim
    peki bu konuyu açma sebebiniz nedir tam olarak?
  • 21-03-2023, 03:45:14
    #12
    mustafademirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek ihtimalle değildir hocam. Para gitsin tekrar kazanır yaparım vergi sıkıntısından korkuyorum birde çevremde kimse yok hocam yani r10 kullanan bir arkadaşım bile kalmamıştı, biraz aceleden biraz ihtiyaçdan güvendik, hata ettik. Yine de sağolun hocam
    Vergi konusunda korkmayın hocam, ödemeyi alan banka hesabı sorumlu tutulur. Size bir ceza kağıdı gelirse; o ödemeyi alan banka hesabı bana ait değil diye itiraz edersiniz, olur biter...
  • 21-03-2023, 03:47:00
    #13
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu konuyu açma sebebiniz nedir tam olarak?
    Hem vergi cezası yermiyim yemez miyim onu öğrenmek istedim hem de bundan sonraki süreçte ne yapılacak onu öğrenmek istedim hocam.
  • 21-03-2023, 03:48:21
    #14
    Kurumsal PLUS
    mustafademirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem vergi cezası yermiyim yemez miyim onu öğrenmek istedim hem de bundan sonraki süreçte ne yapılacak onu öğrenmek istedim hocam.
    Vergi cezası yemezsiniz korkmayın.Ödeme sizin hesabınıza gelmemiş kimin hesabına gelmişse o yer içinizi ferah tutun.her önünüze gelene güvenmeyin.teyit almadan iş yapmayın.hayırlı ticaretler
  • 21-03-2023, 03:50:50
    #15
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi cezası yemezsiniz korkmayın.Ödeme sizin hesabınıza gelmemiş kimin hesabına gelmişse o yer içinizi ferah tutun.her önünüze gelene güvenmeyin.teyit almadan iş yapmayın.hayırlı ticaretler
    Teşekkür ederim hocam bundan sonra çok dikkat edeceğim, dediğim gibi çok zorlu bir süreçte olduğum için acele etmiştim ama dersimi aldım, aydınlattığınız için çok teşekkür ederim
  • 21-03-2023, 03:51:52
    #16
    Bana PM iletirmisiniz ödemeyi çektiği banka hesabının dekontu ile birlikte yardımcı olmaya çalışacağım
  • 21-03-2023, 03:58:34
    #17
    Pm atıp onay almadıysanız r10 üyeliği muhtemelen onun değildir Kanalınızı en azından kurtarmışsınız geçmiş olsun
  • 21-03-2023, 04:00:02
    #18
    Sana hiç bir şey olmaz. Ortada senin yaptığın bir suç yok. Adsense alım satımı yasak ama google tarafından konulan bir yasak bu. Kanuni bir durum söz konusu değil yani suç da değil kesinlikle için rahat olsun. Aynı şekilde ödeme onun hesabına geldiği için onun vergi sorunu olur sana hiç bir şey gelmez çünkü ödeme almadın para girmedi cebine o konuda da rahat ol. Bundan sonra ne yazarsa yazsın yok şikayet edicem yok avukatlarım arayacak vs inanma hiç bir halt yapamaz çünkü ortada bir suç yok senin işlediğin. Zaten hukuk bürosu vs diye arayan olursa kesinlikle kendisi veya bir tanıdığıdır. Hiç bir avukat onu savunamaz. O sadece seni korkutmak istemiş şikayet edersin diye ki mutlaka şikayet et peşini bırakma. O para gitti ama sen şikayet ettiğinde uzlaşma vs olursa fazlasıyla geri alabilirsin. Bu yüzden peşine düş. Bu söylediklerimin de sonuna kadar arkasındayım.