ravenx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolandırıldım - Nasıl İlerleyeceğimi Bilmiyorum yardım edin
30
●2.716
- 21-03-2023, 03:43:58Hocam şimdi burda söylersem yanlış bir şey yapmış olurum belki o yüzden söylemeyeyim
- 21-03-2023, 03:45:12peki bu konuyu açma sebebiniz nedir tam olarak?mustafademirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 03:45:14Vergi konusunda korkmayın hocam, ödemeyi alan banka hesabı sorumlu tutulur. Size bir ceza kağıdı gelirse; o ödemeyi alan banka hesabı bana ait değil diye itiraz edersiniz, olur biter...mustafademirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 03:47:00Hem vergi cezası yermiyim yemez miyim onu öğrenmek istedim hem de bundan sonraki süreçte ne yapılacak onu öğrenmek istedim hocam.ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 03:48:21Vergi cezası yemezsiniz korkmayın.Ödeme sizin hesabınıza gelmemiş kimin hesabına gelmişse o yer içinizi ferah tutun.her önünüze gelene güvenmeyin.teyit almadan iş yapmayın.hayırlı ticaretlermustafademirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 03:50:50Teşekkür ederim hocam bundan sonra çok dikkat edeceğim, dediğim gibi çok zorlu bir süreçte olduğum için acele etmiştim ama dersimi aldım, aydınlattığınız için çok teşekkür ederimravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 04:00:02Sana hiç bir şey olmaz. Ortada senin yaptığın bir suç yok. Adsense alım satımı yasak ama google tarafından konulan bir yasak bu. Kanuni bir durum söz konusu değil yani suç da değil kesinlikle için rahat olsun. Aynı şekilde ödeme onun hesabına geldiği için onun vergi sorunu olur sana hiç bir şey gelmez çünkü ödeme almadın para girmedi cebine o konuda da rahat ol. Bundan sonra ne yazarsa yazsın yok şikayet edicem yok avukatlarım arayacak vs inanma hiç bir halt yapamaz çünkü ortada bir suç yok senin işlediğin. Zaten hukuk bürosu vs diye arayan olursa kesinlikle kendisi veya bir tanıdığıdır. Hiç bir avukat onu savunamaz. O sadece seni korkutmak istemiş şikayet edersin diye ki mutlaka şikayet et peşini bırakma. O para gitti ama sen şikayet ettiğinde uzlaşma vs olursa fazlasıyla geri alabilirsin. Bu yüzden peşine düş. Bu söylediklerimin de sonuna kadar arkasındayım.
