Yüksek ihtimalle değildir hocam. Para gitsin tekrar kazanır yaparım vergi sıkıntısından korkuyorum birde çevremde kimse yok hocam yani r10 kullanan bir arkadaşım bile kalmamıştı, biraz aceleden biraz ihtiyaçdan güvendik, hata ettik. Yine de sağolun hocam
Vergi konusunda korkmayın hocam, ödemeyi alan banka hesabı sorumlu tutulur. Size bir ceza kağıdı gelirse; o ödemeyi alan banka hesabı bana ait değil diye itiraz edersiniz, olur biter...