Arkadaşlar, kavga etmeden fikir belirtmeyi neden beceremiyoruz? Neden her konuda mutlaka karşı tarafa saldıracak bir şeyler bulmaya çalışıyoruz ya da buluyoruz? En azından benim olduğum konuda kavga etmeseniz olmaz mı?
Bu arkadaş her konuştuğunun üstünü farklı bi kalıpla örtüyor ve her adımda farklı şeyler yazıyor.
Herşeyi yalanlayıp, açıklayınca ben öyle demedim, bunu yapmadım diyip olayı farklı yere çıkıyor. Ben bizzat kendimce, gereksiz ve haklı olduğum tartışmayı sürdürüyorum evet.