• 18-03-2023, 17:26:20
    #37
    enobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bana hiç bir şey yapamazsın çünkü sende o potansiyel yok
    1;

  • 18-03-2023, 17:27:49
    #38
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, kavga etmeden fikir belirtmeyi neden beceremiyoruz? Neden her konuda mutlaka karşı tarafa saldıracak bir şeyler bulmaya çalışıyoruz ya da buluyoruz? En azından benim olduğum konuda kavga etmeseniz olmaz mı?
    Bu arkadaş her konuştuğunun üstünü farklı bi kalıpla örtüyor ve her adımda farklı şeyler yazıyor.
    Herşeyi yalanlayıp, açıklayınca ben öyle demedim, bunu yapmadım diyip olayı farklı yere çıkıyor. Ben bizzat kendimce, gereksiz ve haklı olduğum tartışmayı sürdürüyorum evet.
  • 18-03-2023, 17:28:56
    #39
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş her konuştuğunun üstünü farklı bi kalıpla örtüyor ve her adımda farklı şeyler yazıyor.
    Herşeyi yalanlayıp, açıklayınca ben öyle demedim, bunu yapmadım diyip olayı farklı yere çıkıyor. Ben bizzat kendimce, gereksiz ve haklı olduğum tartışmayı sürdürüyorum evet.
    hocam sizde sakin olun çok sinirlendiniz
  • 18-03-2023, 17:41:21
    #40
    @Tartaros; hocam sakin olunuz ilk defa bu forumda bu kadar öfkeli birini gördüm
  • 18-03-2023, 21:35:15
    #41
    @Yeniceri;
    16 günlük üye, muhtemelen troll. Depremde ölenlere "dolandırıcılar yüzünden öldü" diyerek 216. maddeyi yok saydığının farkında mısınız?
  • 18-03-2023, 22:03:42
    #42
    Kurumsal Üye
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, kavga etmeden fikir belirtmeyi neden beceremiyoruz? Neden her konuda mutlaka karşı tarafa saldıracak bir şeyler bulmaya çalışıyoruz ya da buluyoruz? En azından benim olduğum konuda kavga etmeseniz olmaz mı?
    Bence en önce sen yorum yap ki bazı kendini bilmezler de konulara müdahil olmasınlar

    Gerçekten tartışmayı bilmiyoruz maalesef.

    İyi forumlar herkese.

    Moderatör arkadaşlara da ciddi sabır diliyorum.
  • 18-03-2023, 22:56:01
    #43
    bunlar derin konular.bu konuları tartışınca mutlaka birileri saldıroya geçeceği için hiç tarttışmıyorum bile. saniyenin salisesinde ne yapacağımız ne oalcağına kadar hepsi kaderdir. ama işi yumuşatmak için hafife almak için amacımın maneasının dışında kullanılıyor kader kelimesi. adam çürük bina yapıyor ne yapalım kaderimizde varmış diyor.evet kader ama senin o tedbirsizliği yapman kaderde yazılı. seni kurtarmayacak.sen sorumlusun iki cihandada.
  • 18-03-2023, 23:22:26
    #44
    enobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu depremelerin felaketlerin sebebi ne zannediyorsun güzel arkadaşım?
    hocam İslam'ın neresinde böyle birşey yazıyor merak ediyorum. başımıza gelen tüm musibetleri dine bağlamak akıl alacak gibi bir iş değil. karşılıklı düşünürsek hintli birisi gelip ineği sinirlendirdik bize bugün ekmek vermedi derse ne kadar aptal olduğunu düşünürsen aynısı senin üzerinde düşünülüyor.
  • 18-03-2023, 23:27:47
    #45
    gokhanavci01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam rabbim daha iyi bilir ama bizlerden önce acaba israil falan var oralara neden deprem vermiyor.
    bu konuyu dine bağlamak akıl işi değildir. bu haltı batıdaki birisi yediği için neden doğudaki vatandaşım küçük kardeşim zarar görüyor. Allahu Teala bize deprem vermez olması gereken buydu. Önlem alınacaktı alınmadı. Allah hesabını soracaktır ama arkadaşım insanlara Allah bunu kötü insanlar için yaptı dersen insanları dinden soğutmaktan başka hiçbir halt olmaz. kimse bu uyduruk bilgi ile daha Allah'a bağlanmıyor.