Bu arkadaş her konuştuğunun üstünü farklı bi kalıpla örtüyor ve her adımda farklı şeyler yazıyor.
Herşeyi yalanlayıp, açıklayınca ben öyle demedim, bunu yapmadım diyip olayı farklı yere çıkıyor. Ben bizzat kendimce, gereksiz ve haklı olduğum tartışmayı sürdürüyorum evet.
hocam sizde sakin olun çok sinirlendiniz