• 17-03-2023, 12:21:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar herkese,

    Bir monitör arayışı içerisindeydim ve Mesut Çevik'in Bu site üzerinden bir monitörüne denk geldim. Daha yeni yayımladı videoyu.
    https://www.youtube.com/watch?v=eKbM5Dt6_wo

    Monitör: https://www.gaming.gen.tr/urun/11780...ium=mesutcevik

    Monitör on numara ona kuşkum yok ancak bu monitörü farklı sitelerde arattığımda çok fazla fiyat olduklarını görüyorum. Daha önce alışveriş yapan varsa, yorumlarını yazarsa çok mutlu olurum. Alacağım birkaç gün içerisinde
  • 17-03-2023, 12:23:08
    #2
    gaming gen tr den 2 sene önce kasa satın almıştım, sorunsuz teslim edildi. Birkaç arkadaşımın da alış verişi oldu. Herhangi bir sorun yaşamadılar
  • 17-03-2023, 12:23:17
    #3
    Alışveriş yaptım 3060 ti lı bilgisayar vardı istemiştim ve sırf bitmeden almak için nöbet tuttum erkenden kalkıp gittim söyledim 3060ti alacağım abim gelecek o parayı ödeyecek onu tutar mısınız diye abim geldi sorduk "3060 var 3060ti kalmadı" dedi. 3060 alıp çıktık bilgisayardan memnunuz fakat bu olay sıkıntıya sokmuştu.
  • 17-03-2023, 12:23:51
    #4
    1 defa alışveriş yaptım bir sorun çıkmadı.
  • 17-03-2023, 12:26:59
    #5
    güvenilir
  • 17-03-2023, 12:27:41
    #6
    3060ti’lı sistem aldım iki sene önce, sorunsuz gelmişti. tek sıkıntı ekran kartı takılı gelmişti yahu.
  • 17-03-2023, 12:36:18
    #7
    4 ay önce 3070ti sistem aldım hocam hala kullanıyorum
  • 17-03-2023, 13:03:53
    #8
    Monitör orjinal olarak 144HZ
    Hız aşırtmal ile 170Hz çıkılmış.
    Bu kısa sürede ghost screen, screen burnin sorunları yaratacaktır.
  • 17-03-2023, 13:13:41
    #9
    byflex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitör orjinal olarak 144HZ
    Hız aşırtmal ile 170Hz çıkılmış.
    Bu kısa sürede ghost screen, screen burnin sorunları yaratacaktır.
    Fiyat aralığım üç aşağı 5 yukarı böyle. IPS ekran daha önceliğim ama var mi başka tavsiyeniz? Monitör konusunda çok bir bilgim yok ve anti tezi olarak size sunabilecegim bir şey yok. Fikirlerinize açığım. 27 ya da 32 inc almak istiyorum