Monitör orjinal olarak 144HZ
Hız aşırtmal ile 170Hz çıkılmış.
Bu kısa sürede ghost screen, screen burnin sorunları yaratacaktır.
Fiyat aralığım üç aşağı 5 yukarı böyle. IPS ekran daha önceliğim ama var mi başka tavsiyeniz? Monitör konusunda çok bir bilgim yok ve anti tezi olarak size sunabilecegim bir şey yok. Fikirlerinize açığım. 27 ya da 32 inc almak istiyorum