Anket TOGG Çekilişine Katılıyor musun?
Toplam Katılımcı Sayısı: 158
TOGG Çekilişine Katılıyor musun?
Katılıyorum
%24,05 (38 Oy)
Katılmıyorum
%34,18 (54 Oy)
Bu ÅŸiÅŸirilmiÅŸ bir balon
%31,01 (49 Oy)
Ben biniciyim kardeşim al-sat’çı değilim
%10,76 (17 Oy)
  • 15-03-2023, 10:55:40
    #19
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lansman sonrası fiyatlar bir yerine iki rakamını değiştirin o zaman ki gerçek fiyatı




    Hocam yeni gelecek hükümet enflasyonu nasıl düşürecek sorun bu TL değer mi kazanacak yoksa Amerika fed uyguladığı gibi biz de uygular mıyız yoksa fas politikasından mı uygularız
    İktidar değişsede değişmesede faizler artacak bu sistemin sürdürülebilirliği yok aksi halde zamanında bunla inatlaşanları gördük. Önceden 1 dolar 1 tl idi ve 1 dolar 1.000.0000 TL oldu. Bu faiz politikasyıla mevcut hükümet veya gelecek hükümet inatlaşmaya devam ederse bir sabah kalkarız dolar 30 tl ertesi gün 50 tl bu şekilde gider önceden bu ülke bunu yaşadı. Ben bu sahte cennetin seçime kadar olduğunu düşünüyorum seçim sonrası hangi hükümeet olursa olsun mevcut veya muhalefet eski ekonomi politikasına dönecektir.
  • 15-03-2023, 11:05:48
    #20
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tabii ki böyle bu lansmana özel fiyat zaten belirledikleri kontenjan sınırından sonrası fiyatlar bu değil ki bunu herkes biliyor
    Hala anlamıyorsunuz...
  • 15-03-2023, 11:17:59
    #21
    seosel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala anlamıyorsunuz...
    Anlayabileceğim dilde anlat bir çocuğa bir bebeğe anlatır gibi anlat
  • 15-03-2023, 11:19:07
    #22
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayabileceğim dilde anlat bir çocuğa bir bebeğe anlatır gibi anlat
    Lansman fiyatı 953 bin tl olsa bile, aracı teslim alırken uygulanacak fiyat farklı olabilir diyor yani. Malum enflasyon yerinde durmuyor.
  • 15-03-2023, 11:19:52
    #23
    Halk için yapılmayan birşey.ç

    ülkenin %80 yoksul


    14 kiÅŸinin geliri = 44 milyonun gelirine eÅŸit



    Kötü değil proje desteklesin neden 300-400k lık araba çıkarmadılar. Bir kesime hitap etmek için

    diğer kesimde almadandan gururlansın
  • 15-03-2023, 11:22:20
    #24
    kesinlikle katıldığım bir yorum oldu bu bunlar kendi içinde Mehmet Şimşek getirmeyi bile planlıyor sözde güya eskiye dönüşün sinyallerini verecekler gibi işte kim olursa olsun bu durum sürdürülemez fas politikası. O yüzden araç ve ev fiyatları balon görüşündeyim. Bir önceki yorumumda Çin komünist Cumhuriyeti’nde bir araba alana bir araba hediye ediyorlar yani ben çık krizine inanmıyorum ve yeni hükümet geldiğinde en son bir hafta önce elektrikli araçlara Çinden gelenlere %40 ÖTV uygulandı sırf bu togg üretin şirketler kazansın diye. Zaten millet ittifakının tüm partileri bu araçlara ÖTV konusunda karşı olduklarını dile getirdiler.
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktidar değişsede değişmesede faizler artacak bu sistemin sürdürülebilirliği yok aksi halde zamanında bunla inatlaşanları gördük. Önceden 1 dolar 1 tl idi ve 1 dolar 1.000.0000 TL oldu. Bu faiz politikasyıla mevcut hükümet veya gelecek hükümet inatlaşmaya devam ederse bir sabah kalkarız dolar 30 tl ertesi gün 50 tl bu şekilde gider önceden bu ülke bunu yaşadı. Ben bu sahte cennetin seçime kadar olduğunu düşünüyorum seçim sonrası hangi hükümeet olursa olsun mevcut veya muhalefet eski ekonomi politikasına dönecektir.
  • 15-03-2023, 11:24:46
    #25
    Gold üye
    Net olarak : Ön siparişimi veririm bana satış çıkarsa üstüne en az 100k koyar direkt satarım. Satılmıyormu çekerim garaj'a bekletirim yinemi satılmıyor biner kullanırım.
  • 15-03-2023, 11:24:52
    #26
    seosel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lansman fiyatı 953 bin tl olsa bile, aracı teslim alırken uygulanacak fiyat farklı olabilir diyor yani. Malum enflasyon yerinde durmuyor.
    Eğer böyle bir kesinlik söz konusu ise şimdi diyelim ki 60 verdik kuraya katıldık kuradan çıktı araç iki ay sonra teslim edilecek dolar olduğu 25 bu fiyatta zamlanacak o zaman bu kadar abartı olmasının anlamı ne. Elinde hazır stok varsa şartnamede bu fiyattan teslim alınacaksa fiyat muadillerine göre çok iyi paramın olduğundan değil parası olan için konuşuyorum. Ama bizi bu duruma getiren faiz politikası cebimizde kalacak paraları Türk Lirası değersizleşmesin diye harcamaya zorluyorlar
  • 15-03-2023, 14:03:24
    #27
    Elektrikli arabalara baya ilgiliyim, hatta bir sonra ki arabamın elektrikli olmasını planlıyordum. Lakin, 6 Şubat'ta olan deprem felaketi sonrası uzun bir süre elektrikli araç alma fikrini rafa kaldırdım.

    Deprem sonrası birçok kişi aracına binip uzaklaştı bölgeden. Bir kısmı araçlarında sabahladı. Çoğu yerde günlerce elektrik olmadı. Eskiden aracımı fulleyip bitince tekrar fullerdim, şimdi ise daha sık alıyorum. Allah korusun bir afet olduğunda yolda bırakmasın diye (tabi ölmez sağ kalırsak). Mersin'de olduğumuz halde ailemle birkaç gün araçta yattık, soğuk olduğu için ara ara kaloriferi çalıştırdık. Dolayısıyla enerjiye kolay ulaşım şuan elektriklide çok daha zor.

    Diğer bir konu hastalık var sağlık var. Bir gün şehir dışına acilen çıkmak gerektiğinde arabaya atlayıp gidecek rahatlıkta olmalı. Şarj istasyonları şuan çok yetersiz sayıda, ilerleyen yıllarda bu sayı ne kadar artacak ona göre tekrar elektrikli araç alma fikrine sıcak bakabilirim.